A Budapesti Metropolitan Egyetem kereskedelem és marketing szakán szereztem közgazdász diplomát reklám és PR specializáción, kiváló minősítésű államvizsgával. Szakdolgozatommal marketing kategóriában a Tudományos Diákköri Konferencián dobogós helyezést is elértem. Tudásomat azóta is szeretem naprakészen tartani.
PR, marketing tevékenységgel 2017-től foglalkozom aktívan, azonban már több mint 10 éves kommunikációs és marketing területhez kapcsolódó múlttal rendelkezem. Többek között a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE), több mezőgazdasági vállalkozás, különböző rendezvények, de magánnyomozó iroda úgyszintén megtalálható portfóliómban. Mindemellett a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) teljes jogú egyéni tagja is vagyok.
Az elmúlt évek tapasztalatainak köszönhetően jelenleg elsősorban PR, sajtókommunikáció a kiemelt szakterületem, de igény esetén egyéb és integrált marketingkommunikációs megoldásokban is lehet rám számítani. A teljesség igénye nélkül olyan PR feladatok elvégzésében is segítséget tudok nyújtani, mint a sajtó- és médiakapcsolatok kezelése, sajtóközlemények írása és célba juttatása, interjúszervezés, valamint sajtófigyelés.
A PR, azaz a Public Relations jelentése szó szerint közönségkapcsolatok. A PR fogalma azonban már nem ilyen egyértelmű, sokféleképpen szerepel a köztudatban. Magyarországon sokan csak a fizetett PR cikkekkel (advertorial) azonosítják, pedig a PR magyarázata valójában sokkal több ennél. Azt, hogy mi a PR, talán a legegyszerűbben úgy lehetne definiálni, hogy hírnévépítés, hírnévkezelés vagy hírnévmenedzsment. Elsősorban ennek a gondozásával foglalkozik egy PR ügynökség, bizonyos kommunikációs szakemberek és marketingesek. Jellemzően mindenki jó hírnevet szeretne. A leggyakrabban megfelelő szaktudással, valamint jól alkalmazott PR eszközök és marketingkommunikációs megoldások használatával ezt támogathatjuk, és rendszerint érdemes is támogatnunk.
Jól jönne egy partner a kommunikációban? Amennyiben a válaszod igen, keress bizalommal!