Dr. Doór Zoltán

A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke

„A több mint három évtizedes múlttal rendelkező Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) célja a logisztika társadalmasítása. Károly Róbert a szervezet kommunikációját rendkívül sikeresen, eredményesen segíti. Példaként csupán, néhány hónap leforgása alatt olyan nagy és minőségi sajtópublicitást generált a számunkra, amelyben az Egyesületnek korábban még sosem volt része. Ő egy olyan személy, aki hiteles és profi a szakmájában, magabiztos, naprakész szaktudással rendelkezik, melynek köszönhetően magas színvonalon tudja képviselni hivatását és partnereit is. Szeretünk Vele dolgozni és mindenkinek csak ajánlani tudjuk!”

Sándor Ildikó

A Horizont Média főszerkesztője

„Lapkiadóként, médiaszolgáltatóként számtalan marketingessel vagy magát annak való »szaktekintéllyel« találkozunk. Károly Róbert azok közé tartozik, akikkel zökkenőmentesen tudunk összedolgozni, az általa képviselt cégek érdekeit pontosan ismeri, ezért azt maradéktalanul tudja képviselni úgy, hogy közben a médiumok mindennapi munkáját is segíti. Ilyen lendületes és egyértelmű kommunikációról álmodik minden marketinggel és marketingesekkel dolgozó cég. Hasonlóakat kívánok mindannyiunknak, Károly Róbert munkáját pedig jószívvel ajánlom mindenkinek!”

Sándor Ildikó
Dr. habil. Papp-Váry Árpád Ferenc

Dr. habil. Papp-Váry Árpád Ferenc

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karának dékánja, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alelnöke

"Oktatói és szakmai tapasztalataim során számtalan hallgató került már ki a kezeim közül, azonban azoknak a szakembereknek a száma, akiknek a sorsa figyelemre méltó és említést érdemel már megszámlálható. Károly Róbert is egy ilyen tanítványból lett szakember, aki már az alapszakos tanulmányai során jó néhány tantárgyat kiemelkedő szakértelemmel teljesített, valamint az egyetemi élet egyik legnívósabb megmérettetésén, a Tudományos Diákköri Konferencián dobogós helyezést is elért. Tudására a kiváló minősítésű államvizsgája is bizonyíték, amelyet reklám és PR specializáción szerzett. Mindemellett a Budapesti Metropolitan Egyetem nagyköveteként is képviselte már az intézményünket, a Magyar Marketing Szövetség, valamint a szakmai élet rendezvényeinek rendszeres résztvevője, aki töretlenül nyitott az új ismeretekre. Nemcsak remek szakember, de emberileg is csak nyerni lehet vele! Abszolút csak ajánlani tudom."

Csaba László

A Pack-Market Portál alapítója, főszerkesztője

"Kevés olyan felkészült és lelkes embert ismertem meg a PR területén, mint Károly Róbert. Látszik a munkáján, hogy szereti azt, amit csinál, megvan mind a tudása, mind a korrekt személyisége, hogy igazán jó kommunikációs partner legyen. Már az első találkozásunk a Magyar Logisztikai Egyesület rendezvényén is sikeres együttműködést hozott, mely azóta is folyamatos. Sajtóközleményei jól megírtak, kiválóan használhatók. Csak ajánlani tudom.”

Csaba László
Major Szilvia

Major Szilvia

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) KarrierCentrumának és a myBRAND Irodájának igazgatója, a TréningKözpont vezetője, egyetemi oktató, szervezetfejlesztő, mediátor, felnőttképzési szakember

„Munkám során rengetek cégvezetővel, marketingessel és kommunikációs szakértővel találkoztam már. Károly Róbert mégis más, mint a többség. Folyamatosan a minőségre törekszik, valódi szakismerettel rendelkezik, lelkiismeretes, szereti, amit csinál és mindez a munkáján is meglátszik. Egy igazi partner a kommunikációban, csak ajánlani tudom.”

Horváthné Dr. Huzik Veronika Erzsébet

A Police Press Lapkiadó Kft. ügyvezetője, a Sikeres Nők, a Sikeres Top 50, a Házak és a Pandúr Magazin főszerkesztője

"Számtalan kommunikációs és PR, valamint marketing szakemberrel dolgoztunk már az évek során. Károly Róbertet azonban nem csak a neve teszi különlegessé. Bármikor együttműködtünk vele, mindig korrekt, megbízható és szakértő magatartásról tett tanúbizonyságot. Egy igazán kiváló szakember, aki hiteles képviselője lehet bármely partnerének. Szívesen ajánlom mindenkinek.”

Horváthné Dr. Huzik Veronika Erzsébet

Radványi Róbert

A Biztonságpiac Média és Kiadó Kft. alapítója, főszerkesztője

"A médiában töltött közel 20 év munkája során, kevés olyan emberrel sikerült megismerkednem, mint Károly Róbert. Az első telefonbeszélgetésünk és a levelezésünk is nagyon jól sikerült, majd rövid időn belül személyesen is meggyőződtem arról, hogy Róbert remek partner lesz a jövőben. A fiatalos lendület, a tűz, a szakmai ismerete és elhivatottsága ritkaság manapság. Nyugodt szívvel merem mindenkinek ajánlani Őt, én már vele dolgozom."

Dr. Katona Norbert

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a Neumann János Egyetem egyetemi docense, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) CMO-ja

„Károly Róbert kommunikációs, PR és marketing területen tevékenykedik már évek óta, korábban több kommunikációs ügynökségnél dolgozott, jelenleg pedig saját vállalkozását építi. Egyik legfontosabb partnere a Magyar Logisztikai Egyesület, akiknek teljes körű PR és sajtókommunikációs tevékenységet végez, látványos eredményekkel. Róberttel a METU-n találkoztunk, ott több kurzus során volt hallgatóm. PR és kommunikációs jártassága, tapasztalata stratégiai szemlélettel párosul, amelyet az órák és a feladatok megoldása során is bizonyított. 100% szakmaiság, integrált piaci ismeretek, profi minőségű munkák, kellemes személyiség és elhivatott hozzáállás jellemzi. Ambiciózus magatartásával nemcsak partnereit, hanem a szakmát is hitelesen képviseli. Munkájával folyamatosan a minőségre és az értékteremtésre törekszik, ezért jó szívvel ajánlom mindenkinek!”

Dr. Katona Norbert
Veszeli Annamária

Veszeli Annamária

A B COOL Magazin és a Wellness Otthon Magazin főszerkesztője, a B COOL Médiaiskola szakmai vezetője

„A médiában közel 20 éve tevékenykedőként régóta figyelemmel kísérem Károly Róbert munkáját, akivel rendszeresen együtt is dolgozom. Egy PR-os legfontosabb ismérve szerkesztőségi oldalról tekintve, hogy olyan anyagot adjon le, ami: 1. releváns az adott orgánum szempontjából, 2. megkönnyíti az újságíró munkáját, 3. minden olyan szempontnak megfelel, ami szükséges ahhoz, hogy az adott anyag megjelenjen. Azt gondolnánk, hogy ez alap, és minden PR szakember tudja ezt. Azonban, azt kell mondjam, hogy korántsem. Számtalan sajtóanyagot kapunk nap mint nap. Általában hiányosan, rosszul megírva, tele tűzdelve márka-, vagy terméknevekkel, gyakran kép nélkül, amiért aztán nekünk kell könyörögni. A Károly Róbert nevéhez kapcsolódó sajtóközlemények használhatóak, strukturáltak, jól megírtak, tartalmaznak kiegészítő információkat, vagyis könnyen felhasználhatók az újságírók számára. A személyét érintően mégsem csak a szakmaiságot emelném ki, hanem a személyiségét is. A jó PR-os a kapcsolataiból él, szerkesztőként pedig - a témák érdekességén kívül - ki kell választanunk a hatalmas médiazajból, hogy mit is jelentetünk meg. Ilyenkor jön a PR-os személye, személyisége. Nem mindegy, hogy személytelen, és »gépként bombázza a szerkesztőséget anyagokkal« típusú kommunikációval állunk szemben, vagy pedig látszik az ember a munka mögött, a kapcsolat személyessé válik, néha akár barátivá - ekkor a leghatékonyabb a PR, ekkor ér igazán célt. Robi minden levele udvarias, rendszerint személyre szóló, mindig ír egy-pár kedves mondatot, vagyis remek kommunikátor. Mindemellett, ami igazán megfogott és arra ösztönzött főszerkesztőként, hogy ha tudok, készítsek anyagaiból megjelenést, hogy egyik alkalommal rákérdezett egy anyagra, hogy meg tudjuk-e jelentetni. Megnéztem az anyagot, és úgy ítéltem meg, hogy az a téma nem vág a magazinunk életmód jellegébe. Ezt megírtam neki, hozzátéve, hogy ha neki fontos természetesen kitesszük, mire visszaírta, hogy érti, és így ne jelentessük meg, igyekszik majd mindig olyan releváns híreket küldeni, ami a magazin profiljába beleillik. Na, ezt a hozzáállást ritkán tapasztalom. Ez az asszertív kommunikáció, az, hogy nem nyomult erőszakosan, engem pont arra sarkallt, hogy a későbbiekben is, ha van rá mód szívesen megjelentessem az anyagait, és hosszú távon dolgozzak vele együtt.”


Dr. Fehér Zsuzsa

Médiaszakértő, a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) főiskolai docense, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogelődjének, az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) egykori igazgatója, az MTV Közszolgálati Kuratórium volt elnökségi tagja, a Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület (PEME) elnöki tanácsadója

Mit vár el az ügyfél, a megbízó egy PR, marketing ügynökségtől vagy szakembertől? Elsősorban szakszerűséget, hozzáértést. De ez elég a hatékony az együttműködéshez? Korántsem. Szükséges a megbízó szervezetének, projektjeinek alapos ismerete, a folyamatok áttekintése, a leghatékonyabb PR és marketing eszközök adekvát kiválasztása, és a legoptimálisabb felhasználása. Az ügyfelek számára fontos, hogy a velük dolgozó szakember munkájában pontos, a határidőket betartó, megbízható, kommunikációképes legyen. Elvárható, hogy kreatív módon kapcsolódjon a célok eléréséhez, de mindenképp az ügyfél érdekeit tartsa szem előtt. Több évtizedes tapasztalattal mondhatom, hogy Károly Róbert az alábbi kritériumoknak teljeskörűen megfelel. Személyisége higgadt, felelősségteljes, a feladatokat sokrétű szaktudásával kiválóan végzi el. Kellemes, intelligens megjelenésű, az ügyfelét, partnerét más cégeknél (pl. sajtómegjelenések, rendezvények szervezésénél) pozitívan tudja képviselni. Mindenképp ajánlani tudom!”

dr. Fehér Zsuzsa
Üzletem.hu - uzletem.hu

Üzletem.hu interjú

"Jelenleg elsősorban PR, de igény esetén teljes körű integrált marketingkommunikációs feladatok ellátásában is számíthatnak rá partnerei." (Szerdahelyi Csaba - Üzletem.hu)

A teljes interjút elolvashatod IDE KATTINTVA.